< Till bloggens startsida

Nytt i badrummet

Nu har vi äntligen fått vårt bubbelbad! :) Vad tycks?

  

Väntar och längtar tills elen är ikopplad så vi kan börja bubbla, förhoppningsvis i helgen.
Som vanligt var det ett tag sen jag skrev nåt här i bloggen. Måste säga att det varit fullt ös här sen innan jul och fram till nu men här får ni en liten snabb update. Först och främst var det julafton som firades med nära och kära i huset vårat, mycket lyckat och trevligt och kylsen var full i julmat i veckor efter julafton. Gott gott men nu har man lessnat på julmat (för typ två veckor sen redan). Nyårsafton firades också i huset, 25 personer var vi som åt 3 rätters och firade ända in på morgonkvisten. Trettondagshelgen firades med Linus farbror och deras familj, det blev party 3 dagar i sträck med hockey, basket och mycket god mat, testade för första gången i mitt liv att äta pilgrimsmusslor och det kan jag verkligen rekommendera, otroligt gott. Ja senast i helgen var jag i Stockholm. Jag och Sofie har planerat sen i höstas att överraska Jill fredag den 13e när hon fyllde år, det blev mycket lyckat och jag tror inte hon hade nån aning om vad som väntade :) Vi bodde hos syster och levde Stockholmslivet under hela helgen. Nu är det på ett sätt skönt att vara tillbaka i verkligheten och det ska bli skönt med en lugn helg här snart. Trodde det skulle bli i helgen men icke. Middag med grannarna på fredag och lördag är det fullt hus hos mor och far för att fira 50års "gubben" ;)

Finns väldigt mycket att se fram emot 2012, mycket som kommer hända, mycket att fixa och trixa, träna och stå i. Hinner tyvärr inte skriva mer nu men lovar att snart kommer det ltie bilder från jul och nyårshelgen och även från Stockholmshelgen. Hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0