< Till bloggens startsida

Tak - check!

Nu är äntligen taket färdigt! Jag måste säga att en takhöjd på över 4 meter kommer jag aldrig mer att skaffa. Vilket jobb det har varit, först att få dit luftspärren, sen plast och läkt och nu taket. Kvar är taklister och borra hål för spottarna och fästa dem, men aldrig, aldrig mer. Snyggt blir det som tur är. I köket har vi lagt klinker i helgen, ska bara fogas sen börjar vi installera köket och så fortsätter vi med klinker i hall och tvättstuga. Idag och imorgon jobbar jag kväll och då blir det inte att åka ut till huset någonting, bara L som kommer jobba där dessa dagar. Annars blir det fullt ös. Förmodligen kommer vi ha semester 3-7 oktober och kan ju jobba lite mer då och försöka få klart så mycket som möjligt. Vill egentligen bara ha semester hela tiden nu tills vi är klara men tyvärr har man inte så mycket att plocka ut. Får se hur man gör. Känner mig helt slutkörd. Skulle verkligen behöva lite ledig tid...


Rambo julafton 2009, 2 dagar efter att vi hämtat honom från Sthlm, bara 8 veckor gammal.


Kommentarer
natalie

Hej! Är det där en samojed?

2011-10-14 @ 23:23:36
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0