< Till bloggens startsida

Spackel

Nu har målarn snart spacklat hela huset. Tror de ska på ett varv till och han är ensam så de tar lite tid, men det ser redan mycket trevligare ut än att se alla skruvskallar haha. Är så otroligt less på att skruva och spika, undra hur många det gått åt till huset egentligen?

Igår kom köket. Såg väldigt lite ut med tanke på att 3 av pallarna var garderober och 2 var köket och det är ju färdigmonterade skåp. Men de blir nog bra. Bänkskivan är skitsnygg!

Till helgen får vi hjälp med klinker i kök, tvättstuga och hall. Sen är de bara börja installera köket :)

Tapetvalet vi gjort tror jag blir jättebra. Ska bli kul att se dem på väggarna. Ikväll blir det ett ryck med lite tak sen ska jag iväg till Sofie och vi ska försöka piffa till bloggen min (hon kan de här med design betydligt bättre än mig) så kanske blir lite förändring här framöver :) Hade bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0