< Till bloggens startsida

Semester

Knasigt att ha semester snart igen. Men skönt att få gjort en massa. Eftersom det inte blev någon utlandsresa så har vi bestämt oss för att i alla fall åka en natt eler två till Cape East för att koppla av lite, gå på spa och behandling och äta god mat. Så det var nog ett bra beslut av oss att skippa utlandet denna gång. Jobbar 1h till ikväll då ska jag hem och koka mig en varm kopp te och slänga mig i sängen och se på tv. Kanske jag får se en film ikväll som många säger ska vara bra. Water for elephants, någon här som sett den? Så blir det iaf och nu har jag inte tid att skriva mer så vi hörs. (oh juste idag har målarn målat massa, bilder kommer senare i veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0