< Till bloggens startsida

1½-2 veckor

Nu har de påbörjat tapetsering/målning av väggarna. Beräknas ta 1½-2 veckor sen kan vi börja lägga golv och lista :) Enda lilla paniken jag har nu är att kakel och klinker inte har kommit på plats ännu. Någon frivillig som vill hjälpa oss med det? Hantverkarna verkar ha fullt upp såhär på hösten.

Tror vi beslutat oss för att det inte blir någon utlandsresa nu i höst :( Vi siktar hellre på att färdigställa allt i huset så snabbt som möjligt för att sen kunna njuta av det :) Resa hinner vi ju med närsomhelst annars. Kommer däremot ändå ha semester 26-3:e för att kunna jobba på huset. Man får så mycket mer gjort när man har hela dagar att arbeta än bara kvällar. Speciellt eftersom det börjar bli så fruktansvärt mörkt på kvällarna.

Sitter just nu på jobbet och kämpar mig igenom alla samtal. Halsen gör ont och jag blir bara hesare och hesare, skallen håller på att sprängas. Förhoppningsvis har chefen förståelse för detta. Jag får helt enkelt ta igen det när jag är helt återställd. Man kan inte alltid vara på topp, eller?

Nåväl, har öser regnet ner som vanligt. Kanske hinner lägga upp en bild eller två imorgon. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0