< Till bloggens startsida

Semestern är över

Då var man tillbaka i vardagen. Känns inte så farligt alls. Självklart hade jag gärna varit mer ledig, men var dag är ju en dag närmare inflytt. Lägenheten måste vi vara ute ur den 31:a oktober och då kommer huset vara klart. Enda paniken just nu är vårt badrum som vi måste hitta någon som vill göra åt oss, sätta klinker och kakel dvs. Har varit förbi några gubbar förra veckan och vi skulle få nå prisförslag nu i veckan av dem. Kan tänka mig att det tar ett tag att göra badrummet när det är så stort och så högt i tak. Men vi har sagt som så att skulle det nu inte vara helt färdigt när vi måste flytta så får vi gå på toa och duscha hos grannarna på andra sidan vägen :) Så det löser sig alltid. Frågan är nu när man vågar boka tid för slutbesiktning?

Jag har inte tid att skriva så mycket just nu eftersom jag sitter på jobbet. Har precis ätit korvstroganoff till lunch, mums! Men jag har åtminstone lite bilder att visa. Gästrummet är klart, sovrummet med blå-tapeten är färdigt, köket är klart (dock inte på bilden, där saknas lite handtag osv) och en rätt dålig bild på vår utebelysning (som ska utökas så de blir fler lampor senare). Ha det bra så länge!

   




Kommentarer
Viktoria

Hej!

Vad fint ni får det :-)

Vad är det för bänkskiva ni valt till köket?



hälsningar,

Viktoria

2011-10-10 @ 18:59:47
sofie

åh nu har ni fått till de ännu mer i köket sen ja sist var där! :) ni jobbar på så bra! gud så kul att inflytten är så nära nu! bara några få vveckor bort!:D..



linn hade inte heller fått nån kallning än till det.så de borde juh komma snart för er då..?

2011-10-10 @ 21:25:10
URL: http://ellasofie.myshowroom.se
Elin

H'ftigt och se, vi bygger alla köken olika trots samma husmodell =)

2011-10-23 @ 21:52:35
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0