< Till bloggens startsida

Hur ska detta gå?

Ja man börjar ju undra nu hur det ska gå med flytten egentligen. Badrummer och hall och tvättstuga tror jag inte kommer vara klara förrän slutet på nästa vecka och vi har lägenheten bara till på måndag? Måste flytta ut därifrån men frågan är om det går att bo i huset utan detta i några dagar? Är ju så stökigt i hallen så man vill knappt gå in där just nu. Får se hur vi löser detta. Eventuellt får vi bo hos någon annan i några dagar. Hellre det nästan än att bo mitt i bygget utan toa. Får se hur vi göra.

Idag jobbar jag 09:00-21:15 och börjar igen imorgon 07:45 och mitt på dagen åker vi med jobbet till Storforsen och kommer hem lördag vid 14-tiden. Känns aningen stressigt.

Har fått massa flyttkartonger från mammas jobb så ikväll/inatt ska jag försöka packa sånt som vi inte kommer behöva använda.

En bekant till mig ska ha ett home-party för www.zbh.se kolla in deras inredningsprylar, så fina. Vill beställa allt dom har :) Men är lite ont om pengar till just sånt just nu men jag ska försöka övertala min kära sambo att kanske köpa någonting i alla fall. Kan verkligen tänka mig att pryda många rum i huset med massa snygga ljusstakar och deras vinglas är ju bara för snygga!



Kommentarer
sofie

det kommer gå bra gumman! allti löser sig alltid ! :) och ni är så duktiga!..

en delas sängplats hos mig har du alltid.dock har ja svårt att erbjuda er begge:P..hehe.. hoppas du har de kul i storforsen med jobbet! Pusss hjärtat!

2011-10-28 @ 13:28:22
URL: http://ellasofie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0