< Till bloggens startsida

Godislöfte?

Vad har jag gett mig in på? Idag startar mitt godislöfte som sträcker sig tom 1:a december. Inget, godis, chips, popcorn, slisk och slask, hur ska det gå? De som känner mig vet mycket väl att jag nästan lever enbart för detta haha. Nå det är 1½ månad och jag ska banne mig klara det, sådeså!

I lördags var det 40 och 67års kalas med massa god mat och goa tårtor. Har fått äta mig less på det i alla fall. Mycket trevlig tillställning. Känns skönt att snart kommer man ha mer ledig tid till att kunna umgås med släkt och vänner. Sen i maj har man ju inte haft någon fritid alls nästan. Några dagar nån gång då och då men det är verkligen inte ofta. Igår (söndag) var det toppenväder och vi var ute i Rutvik hela dagen och förde undan massa skräf och spill från tomten så nu är det rensat och fint där i alla fall. Skönt att ha det gjort nu innan snön kommer. Idag har Nåiden börjat med badrummet. Blir spännande att se resultatet med det är väl först nästa vecka kan jag tänka mig som det är helt klart. Har faktiskt ingen aning om hur lång tid det kan ta? Ska bli kul att installera alla badrumsmöbler oxå. Så fort de lagt i hallen och tvättstugan ska vi lägga det sista golvet i vardagsrummet. Lär ta sin tid bara det för det är ju inte direkt litet. 31:a oktiber ska vi vara ute ur lägenheten ju så egentligen är det bara att börja packa så man inte står där sista dagen med världens panik. Man kan redan nu ta över lite grejer till huset som vi inte använder nåt egentligen. Det är ju bara 2 veckor kvar!

Tiden går så fort. Nu ska jag hem till lille Rambo och äta lunch :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0