< Till bloggens startsida

Ny månad

Love this, urtjusigt. Nu är det dags att bestämma sig för golv, klinker, tapeter, inredning mm. Nu har vi några veckor på oss tills allt hårdarbete börjar och då lär det vara skönt att ha bestämt sig för ungefär hur man vill ha det. Golvet såg ni i förra inlägget, förmodligen blir det vitt. En sån här stege som bokhylla är ju hur snyggt som helst, blir förhoppningsvis en i sovrummet. Det allra svåraste tycker jag är alla färger på väggarna. Men när man nu bestämt sig för vilket golv man vill ha så kanske det är enklare med färger på väggar också. Nu när de väl satt igång med grunden så känns det ändå som så länge kvar tills huset kommer stå där. Men ca 6 veckor är kanske inte så mycket ändå, tiden går fort coh sen är det semester. Önskar bara att sommaren kom hit NYSS. Idag snöar de små pyttiga snöflingor och är sådär ruggigt kallt som ed bara kan vara i Luleå, blåsigt och eländigt, tur man är van.

Fiskarheden har tydligen villavisning i Tavelsjö där Linus mamma har stuga (15e maj 12-16) så eventuellt åker vi dit över helgen och går på villavisningen bara förs skojs skull. Är så roligt att se hur andra har fått det :) Tydligen kommer man se vårt hus från vägen också, får väl se när de börjar grönska då kanske det inte syns lika mycket, men största delen av året är det ju inga löv på träden ändå.

Jag vet inte vad jag ska skriva här på bloggen just nu så därför kanske det är lite dålig uppdatering. Lär bli mer när allt kommer igång, mer bilder iaf.

Kan ju berätta om Valborg iaf. Vi var ett gäng ute i Rutvik som på påsk och grilla och satt och myste. Rambo fick busa med Isac. Isac är Mysac´s bror och Mysac var samojeden som var med på hundkursen. Det finns förresten bilder från hundkursen på www.hundhuset.org kolla in där, mycket mysig förening :) Bilder från Påsk och Valborg kan jag lägga upp när jag tömt telefonen på dem. Ska jag mobilblogga går det bara att lägga in en bild i taget och det orkar jag inte. Har inte riktigt fått störtkoll på de där ännu, men de kommer väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0