< Till bloggens startsida

Mittiveckan

Onsdag är faktiskt en ganska skön dag, dagen innan torsdag och torsdag räknas nästan som helg, fredag räknas garanterat som helg, eller känns som helg åtminstone. Nu är snart denna arbetsdag över. Är lite sugen på att åka ut till Rutvik för att kolla hur långt de hunnit med grunden, men samtidigt känns det onödigt att åka dit bara för att ta en titt, kan ju meddela att bensinpengar går de gott om nuförtiden. Linus var där tidigare idag så han får hålla mig uppdaterad. Igårkväll ställde jag mig och bakade mockarutor till byggarna på Norrbygg. Hoppas L kom ihåg att ta med lite kakor när han var ut dit. Annars får vi åka dit imorgon med dem.

Här i Luleå är det fortfarande bara vår, termometern står på 10 grader max och denna vecka har det då bara regnat, jättetrist. Helgen kommer eventuellt bestå av åska, vilket kan vara bra för då blir det förhoppningsvis lite varmare i luften.

Har inte så jättemycket att uppdatera er med just nu, bara att Rambo mår bra. Vi tror han fått en liten hjärnskakning men nu börjar han bli sig själv igen :) Skönt, man har varit så orolig.

Nä nu ska jag fokusera sista 415 minuterna sen blir det hem och laga middag och träna förhoppnignsvis. Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0