< Till bloggens startsida

Extrajobb

Hejhå! Sitter på jobbet, jobbar extra idag mellan 10-15, bra med extra cash, speciellt när förra månaden gick så dåligt. Tror idag kommer gå fort, bara 4 timmar kvar sen ska vi ut och ta bilder på tomten. Imorgon sätter de igång och jag ska ta så många bilder jag bara kan så ni kan hänga med oss i husbygget.

I fredags var vi på Western Farm med jobbet. Käkade taco buffé, red mekanisk tjur och dansade till livemusik, mycket roligt, blev lite väl i gasen så det blev en tidig kväll för mig, gick hem medan många andra drog på krogen, tror jag var hemma vid halv ett redan. Men en mycket trevlig kväll må jag säga :)

Igår var vi runt och kollade inredning, tapeter, golv mm. Alltså vad svårt det är. Det slutade med att vi åkte hem för det kändes inte som någon ide att leta när vi inte riktigt visste vad vi ville ha. Däremot fick man mycket inspiration så nu kanske vi kan sätta oss och fundera lite på hur vi vill att de ska se ut.

En glad nyhet,  Frida kommer hem till Luleå den 8:e juni och blir här hela sommaren! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0