< Till bloggens startsida

Panel

Hej! Nu är det igen väldigt länge sedan jag skrev någonting. Mycket har hänt men det syns inte så stor skillnad ännu. Vi har reglat och isolerat och man jobbar, jobbar, jobbar men de syns ingen skillnad, riktigt otacksamt arbete egentligen det där. Men i veckan har vi börjar spika panel och det däremot gör skillnad. Det ser mer och mer ut som ett hus, kul att se panelen börja ta form, tror det kommer bli riktigt snyggt, eller jag vet att det kommer bli det. Får väl se ifall vi hinner måla huset i år. Jag skulle inte tro det så färgerna kommer väl inte riktigt stämma överens med slutresultatet.

Man känner sig ganska mör i kroppen. Jobbar 8h på "vanliga" jobbet sen hem, slänga i sig mat och hämta hunden och iväg till bygget där man är kvällen lång till 22-23 tiden åtminstone. Ska bli riktigt skönt med semester om 2 veckor. Arbetar en massa övertid nu i veckan och nästa vecka jobbar jag helg så det blir som slutspörten nu innan ledigheten.

Ska inte skriva så mycket mer men här kommer i alla fall en bild från igårkväll, ena långsidan gjorde vi klart med röda panelen. Under och ovanför fönster och dörrar blir det vit liggande panel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0