< Till bloggens startsida

Mobilblogg knasar

Skrev ett inlägg från mobilen i förrgår tror jag men det verkar inte ha hamnat här. Undra va som hände me det? Tänkte skriva en snabb uppdatering bara. Har inte hänt något med tomten. Imorgon ska vi ut och röja undan de sista stenbumlingarna och köra ihop alla matjordshögar till en enda. På måndag kvällen kommer vår entreprenör Marcus som ska resa huset (länk till Träkulturs hemsida http://www.trakultur.se). Måndag morgon 07:00 kommer husleveransen! Idag var jag och kikade på bardumsmöblerna som vi ställde upp på vinden tills vidare, skitsnygga måste jag få säga. Ja som sagt jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i dagsläget, blir mer till veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0