< Till bloggens startsida

Låst var det här!

Då har man låst ytterdärren för första gången. Igårkväll blev de färdiga med stomresningen. Tack så oerhört mycket för hjälpen med detta Marcus och co på http://trakultur.se Mycket uppskattat! De har verkligen varit snabba, nogranna och oerhört bra att ha och göra med. Hoppas ni haft en bra vistelse uppe i Luleå. Vi har ju kunnat bjuda på fint byggväder åtminstone :)

Var förbi huset på förmiddagen och städade upp lite spill och sopade rent golvet. Tyvärr jobbar jag kväll idag och kommer inte kunna åka ut nå mer för att bygga, slutar 20:30 och då är de nästan läggdags. Hade lika gärna kunnat vara vaken hela natten för man sover så dåligt i vår minisäng med skummadrass. Blir att köpa en ny och slänga upp soffan på vindan. Bättre att få ordentlig sömn, titta på TV kommer vi ju ändå inte hinna med nåt i sommar så de spelar ju ingen roll om vi har en soffa eller inte.

Huset ser nu verkligen ut som ett hus. Dörrar och fönster är på plats och igår började vi med lite pl¨åtarbetten som L kommer fortsätta med ikväll. Ska faktiskt bli riktigt spännande att fortsätta bygget för egen hand. Har då lärt mig oerhört mycket hittills och vi har lång bit kvar.

Lite bilder från gårkvällen:



Kommentarer
Angelica

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 03:46:20
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0