< Till bloggens startsida

HUSLEVERANS

I morse kom lastbilen med huset! Helt stört. Och L var ute i bygget alldeles för en stund sedan då har de redan fått upp ytterväggarna till halva huset. Antar att de bara är reglarna, men undan går det. Vilken känsla när huset kom. Låg klarvaken igårkväll och kunde inte somna. När jag väl somnat vaknade jag ca en gång i timmen och vred och vände på mig, precis som när man var liten och man skulle somna kvällen innan julafton.

Snickarna kom redan igårkväll, ända från Övik så vi bjöd på lite grillat och "firade" nationaldagen med schwarswaldstårta. Är det någon som firar nationaldagen överhuvudtaget här i Sverige? Mycket trevliga grabbar som verkar oerhört bra att ha och göra med. Tyvärr måste jag som vanligt jobba vidare så får skriva mer sen. Har bilder på kameran som jag ska ladad upp ikväll =)

Kommentarer
sofie

guuuuu så spännnande!!!:D...

ang nationaldagen! du skulle vart här på Norges dag den 17 maj.. DE ÄR DE VÄRSTA Jag vart med om. Men trevligt då :P..men så mycket folk som firar är helt galet! tänkt dig att de kan ta 30 min att gå 100 m. och ta 30 min me taxi över en liten stad bara!.. dock är de så tråkitg att sverige firar knappt denna dag.. undra när vi ska bli bättre på de?:).. mysigt lät de ni gjorde iaf :)

2011-06-07 @ 17:39:07
URL: http://ellasofie.wordpress.com
sofie

haha nej de är juh jätte kul hur en historia kan bli till :P..ja gud de verkar gå snabbt husbygget! det finns många duktiga människor !:D.. jag tänker att det blir slutet av juli / början av augusti..men man vet aldrig. kanske blir tidigare! saknar er alla där hemma vart fall!!:D..

2011-06-07 @ 20:08:06
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0