< Till bloggens startsida

Sommar

Ja man kan verkligen säga att sommaren kommit till Luleå. Sol och varmt hela veckan, självklart var det mulet i lördags då man var ledig, men annars har det bara varit bra väder. 1 vecka till semester. Vi jobbar fortfarande med panelen på huset. Är massa smågrejer vid fönstrena som tar ltie tid samt att byggställningen vi skaffat inte räcker upp till de allra högsta punkterna på huset så den behöver vi köpa till lite delar tills å vi når upp. Men man kan väl säga att hälften av panelen (minst hälften) är färgig, likaså drevningen av fönstrena. Isoleringen inne har vi bara lite smådetaljer kvar att skära till och passa in. Inga bilder idag, ska försöka komma ihåg att ta några ikväll, dock ser det inte så mycket mer annorlunda ut än bilden i förra inlägget. Jag återkommer :)

Kommentarer
sofie

så hgärligt! här i norge har juh sommarn inte kommit tillbaka än! nån dag här och där skiner solen. annars är de jätte varmt väder medn molningt och grått!.. jag hoppas på sommar när jag är i sverige!! annars blir ja olyckligt:P så kul att höra de går bra med bygget:D skönt att du åå har semester snart! jag har bara en dag kvar att jobba nuu!:D i morgon ska jag ha dags fylla bara för att!!

2011-07-05 @ 20:05:46
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0