< Till bloggens startsida

Snö!

Yippie, idag har det kommit lite snö. Man skulle ju kunna tro att det i Luleå vid den här årstiden ska vara åtminstone en halvmeter snö men icke det. Har varit en usel höst, regn o slask och mörkt och dystert. Nu ska det bli minusgradet och jag hoppas det hinner komma mycket mer snö innan jul som kommer att firas i huset :)

Fick just ett samtal från min kära sambo att kaminen är färdig på insidan och de håller på med utsidan nu. Så imorgon ringer vi sotarn och sen är de bara hoppas vi kan börja elda!

Får be om ursäkt för dålig update här ett tag. Vi har inget internet hemma, får väl skylla det på arbetsgivaren min ;) Så kör via mobilen och det går saaakta eftersom täckningen i huset är ungefär lika med obefintlig. TV:n har vi fått igång iaf och kan tom se filmer i 3d =)

Julen närmar sig med stormsteg. Några klappar har jag hunnit skramla ihop men ungefär hälften är kvar. Tror iaf jag vet vad jag ska köpa så det borde inte vara nå problem att hinna fixa.

Nu måste jag fortsätta jobba. Och för er som inte vet nu när det är officiellt så börjar L på ett nyt spänannde jobb i januari :)

Tjohej!

Kommentarer
sofie

åh vad för jobb har han fått? :D

jag har inte hunnit börja köpa nå klappar alls än:S.. till helgen kanske förhoppningsvis...

om du har tid nån dag får du gärna titta förbi och jag ska försöka titta förbi dig :) vi måste boooka snart snart nu!..:)



hoppas det går bra på jobbet gumman! mysigt att höra ni kan elda snart!:D



Pusssis!

2011-12-05 @ 20:10:48
URL: http://ellasofie.myshowroom.se
Martin

Hej Sofi!



Mitt namn är Martin och jag och min hustru funderar över att bygga en sidensvansen men skulle gärna vilja titta lite närmare på ett. Mitt nummer är 0703159260... Om de skulle funka att vi kikar lite på ert hus kan du väl slå mig en signal.



Mvh / Martin

2011-12-12 @ 23:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0