< Till bloggens startsida

Ny vecka...

Nu är det måndag och en ny vecka. Denna vecka skulle man kunna säga blir lite lugnare än förra. Då var det nämligen jobb måndag till lördag och vissa pass var riktigt tunga och det blev att jboba sent, men roligt var det! Dock har jag fått jätteont i knäet, kanske för att jag inte är van att röra på mig så mycket. Har knappt tränat sen jag slutade med basketen. Det är inget jag ångrar, men nu känner jag att det är dags att kanske ta tag i träningen igen. Har ju kort på Helex men de används knappt, kanske man borde gå dit ibland för att inte kasta alla 400 kronor i sjön varje månad. 

Så vart en lite promenad med Rambo mitt i inlägget. Träffade Svenne här nere sen och de fick springa och busa med varann så nu lär Rambo sova gott :) Passar bra för då hinner jag göra mig iordning nu i lugn och ro innan jag måste börja gå till jobbet sen i eftermiddag. Ska sätta igång medsamma. Ha en bra dag!

Kommentarer
sofie

ja det tycker ja. att utnyttja ditt gymkort medans du endå betalar för de :) jag var på gymmet idag :)och i går och i morgon ska ja me :) härligt är de :) hoppas du hade en bra alla hjärtans dag i går :) <3 puss okram

2010-02-15 @ 17:52:57
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0