< Till bloggens startsida

Grattis Sofie!

Idag fyller Sofie 22år, grattis gumman! Synd att man inte kan fira det med dig, men vi får ta igen det nästa gång vi ses :) 

Jag har precis varit ute ½-timma med Rambo, tänkte gå runt sjön men de var så tråkigt väder så tog mig bara en sväng här i närheten. Han stortrivdes då och ville verkligen inte gå in igen. Snart ska jag börja cykla mot jobbet. Ska först förbi Linus och lämna nå grejor och hämta bilen. Jobbar till 20:00 ikväll. Sen blir det två lite lugnare dagar 8-14 och 9-14 för att sedan vara helt ledig på fredag! Då blir det att premiärgrilla förhoppningsvis. Vet inte vart, när och hur ännu men de får vi väl se. Sen är det jobb som gäller hela helgen. 8-14 lördag, 8-18 söndag. Så nå mer än grilla på fredag lär jag inte hinna med den här veckan. Ska titta förbi hos mormor och morfar lite extra eftersom att Milan åker tillbaka till London på lördag. Blev två veckor extra i Luleå för honom pga vulkanaskan.

Har suttit och kollat igenom min ekonomi för framtiden, och det måste jag säga ser faktiskt ganska ljust ut för en gångs skull. Så mycket som jag jobbat nu i april så :)

Nä nu måste jag sätta fart här så jag får med mig allt och på mig allt. Ha en bra dag!

Kommentarer
sofie

tack tack gumman :) vi tar igen de till midsommar förhoppningsvis :D..



söt är du. och ja saknar dig :) kraaaam

2010-04-27 @ 15:58:41
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0