< Till bloggens startsida

Snön är borta!

Nu är snön borta från tomten! Linus var så duktig igårkväll och var och skottade bort snön så de ska tina upp lite fortare. Till helgen blir det åka ut och mäta upp vart huset kommer stå och så fort de bara går ska vi börja gräva. Kan inte fatta att det sätter igång nu, känns helt overkligt. Det är så kul!

Igår var Johanna förbi på lite födelsedagsfika, mycket trevligt, bestämde oss för att eventuellt ta ett glas vin till helgen, får se hur de finns med tid bara. Jag bakade även morotskaka igärkväll som vi ska äta på mötet idag, hoppas den vart bra, har ingen aning, är hur längesen som helst jag bakade morotskaka. Nåja röran ovanpå vart då asgod =) Blev ingen långprommis i morse för det blåste alldeles för mycket. Gjorde 100 situps här hemma de får räcka för idag. Nu ska jag göra mig iordning och kanske slänga mig framför tv:n en stund. Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0