< Till bloggens startsida

Powerwalk

Startar dagen med 45 minuters powerwalk. Såg förresten att det råkade bli aningen fel i förra inlägget, killen som ska resa stommen är från Örnsköldsvik, fattar inte hur jag kunde få övik till öbon eller vad det var jag råkade skriva, nåja. Var ganska kallt ute idag faktiskt men riktigt friskt och fräscht. Jobbar kväll 12:30-21:15 så jag missar hockeyn. Förhoppningsvis kan man se lite på jobbet, får hoppas inte hela Sverige ringer in till Telia just under matchen :)

Imorgon har vi byggsamrådsmöte med bygginspektören och vår kvalitétsansvarige, det ska bli intressant.  Nu ska jag sätta igång att göra en fet kycklingsallad. L kommer hem på lunchen och äter. Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0