< Till bloggens startsida

Iphone nörd

Ja nu har man ju blkivit iphone nörd, men jag fattar fasiken inte hur man bloggar från den. Får inte till det, kan varken skriva eller ladda upp bilder från mobilen. Skitkonstigt. Måste fråga nån riktig iphone-nörd. I helgen har vi haft de jättemysigt, var i lördags ute och grillade i Lulnäset och vi var också förbi Rutvik för att mäta på tomten. Mest bara för att få en översikt om vart huset kommer stå och hur STORT det kommer bli. Alltså jag fattar inte att vi kommer ha ett sånt stort hus, är ju mycke större i verkligheten än vad man tänker sig då man kollar på ritningarna. Så fort jag fått till bloggandet via iphonen ska jag lägga upp bilder från i helgen. Söndag bestod av en heldag i Rutvik , Linus lagade skotern och jag och Rambo var ute och busade i flera timmar. En fika på de och sen var det hockey, tyvärr förlorade Luleå men det är ju 3 matcher kvar och 2-2 i matcher så allt kan hända. Efter matchen tog jag och badade Rambo, han blir så liiiten och söt när man blöter ner honom, och gissa om han tappar nå hår nu efterår. Måste borsta igenom honom ordentligt när jag kommer hem. Men först blir det träning efter jobbet. Kondition som vanligt och lär köra lite mage också, måste ju få till detta nu innan sommaren. Har väl inte börjat bra med tanke på den lunch jag åt, skaldjurslasagne med ett ton ost på, gott men så onyttigt. Får bli skärpning nu Sofi, ska och handla ikväll och då blir det storsallad som man kan ha till matlåda varje dag. Så enkelt, så gott. Kanske gör kyckling den här gången :) Nu börjar min lunch ta slut. Jo just ja, Linus har varit och fixat med massa skuldebrev och lagfart för tomten. I och med att Linus får den som en gåva från sin pappa så skänker Linus i sin tur halva tomten till mig, lätt som en plätt. Någon som vet förresten hur man gör med iphonen? ;)

Kommentarer
Frida

Så du har skaffat dig en iphone nu? har missat att du bloggar så bra igen! nu ha jag massor att ta igen!

2011-04-03 @ 21:37:30
URL: http://fridanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0