< Till bloggens startsida

Bra start på dagen!

Eller nja, den började med att Rambo kissade inne. Men fort var jag uppe och gick ut på en långprommis 45 minuter på isen, jättehärligt väder idag! Blev även en prommis till jobbet 15 minuter så man kan som säga att jag gjort min träning för dagen. Slutar 19:30 ikväll och då blir det direkt hem och se hockeyn :P Tycker det är riktigt spännande faktiskt, jag som aldrig varit ett hockeyfan förut, tyckt de varit astråkigt att titta på. Men Linus har fått min att ändra åsikt, han har lärt mig vad allt betyder offside och icing och allt va de nu är, mycket roligare att se på när man faktiskt vet vad såna saker betyder haha :) Idag har vi 4 timmars utbildning på jobbet i företagsförsäljning. Ska bli intressant. Det är alltid roligt att få göra någonting annorlunda för omväxlings skull. Annars kan det faktiskt bli lite enformigt här emellanåt, men säg inte till nån att jag sagt det. Gillar ändå mitt jobb jättemycket, vi är ett härligt gäng som jobbar här! Undra om jag hinner baka till mötet imorgon eller om jag tar det nästa torsdag? Kanske bara går och köper någonting, är inte så roligt att baka i vårt minikök faktiskt.

Längtar redan hem till Pluppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0