< Till bloggens startsida

1 dag till helg

Nu är det bara 1 dag och 1½h jobb kvar till helg :) På lördag blir det mysmiddag för mig och L på Tallkotten. Lite födelsedagsfirande samtidigt som vi känner att vi måste hitta på nåt bara han och jag. Få ha de trevligt och koppla av lite. Tid för oss själva. Man kan behöva det emellanåt. Fastän vi just nu inte kan göra så mycket med huset så är det ändå alltid full fart i huvud och massa smågrejer som ska fixas med.

Man nästan glömmer bort att ta hand om sig själv. Det ska jag bli bättre med. Har ju bland annat börjat med att gå upp tidigare, ta en lånprommis för att sedan komma hem och äta ordentlig frukost innan jag drar mig vidare till jobbet. Gillar min nya rutin fastän det ibland kan vara riktigt segt att ta sig upp på morgnarna. Bara man väl tagit sig upp och ut så är man mycket piggare faktiskt.

Ikväll när jag kommer hem blir det att ta hand om sjuka älsklingen där hemma. Hade han varit lika förtjust i choklad som mig hade jag köpt med mig en chokladask men nu är ju så inte fallet. Chips hade kanske funkat men eftersom vi åt det igår så tror jag faktiskt att jag skippar det.

Och som ni kanske sett i förra inlägget så är det tattoo på gång. Ska göra den samtidigt som Sofie när jag kommer till Oslo och vad det blir får ni se när den är klar! Men de som känner mig vet säkert redan vart jag tänker sätta den och vad det är ;)

Nä nu jobba igen. Ska mata samtal. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0