< Till bloggens startsida

Jobbhelg

God förmiddag! Jobbar hela helgen, känns som att jag jobbhat jättemånga helger nu på slutet, vilket jag kanske har för jag jobbade ju jättemycket under jul och nyår. Men är som vanligt ganska segt att jobba helg. Hade hellre jobbat två lördagar eller söndagar än en lördag söndag samma helg, hade som kännts lättare på ett sätt. Har admin nu och itne så mycket att göra så passar på att blogga lite jag som ju blivit så duktig på det :) Efter jobbet kommer L och hämtar mig och så åker vi till Burströmsvägen för lite middag och kalas eftersom Stig fyller 49år. Nästa år är det tänkt att vi ska åka med familjen till Thailand eller Kanarieöarna 2 veckor när Stickan fyller 50, hoppas bara det blir av. Vore skönt efter allt husbygge med lite sol, bad och värme, speciellt när hela vår semester kommer gå åt till husbygget. Var ju ledig igår så jag o mammsen var tills torheden o köpte en liten present till Stig sen var vi och kollade lite badrum och tapeter. Men badrumsmöbler har vi nog hittat redan på importlagret.com, jättebra och BILLIG sida med massa badrumsartiklar. Har även spanat in ett bubbelbad där för endast 17 000kr. Men tror ändå att det blir att vänta med att installera den, känns inte som att det är något krav att vi måste ha den då vi flyttar in, den kan komma senasre. Pengarna måste ju först och främst gå till det viktigaste. Ska väl försöka lägga ut bilen nu ochså så vi kan köpa oss två begagnade istället, de behövs ju nu eftersom att vi båda måste ta bilen till jobbet. Räcker ju med att köpa en nu och så en lite senare innan vi flyttar ut. Räcker tom att byta ut den här i början av sommaren, så kanske vi väntar ett tag med att sälja den, gilla rju vår lilla racerbil så mycket :) Kommer ju sakna den... Tänk om vi skulle behålla den, o köpa en till jättebillig jävel istället, bara den rullar så :) Nu ska ja hämta kaffe, är så kaffesugen, synd bara att kaffet här smakar piss... See u later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0