< Till bloggens startsida

Valentines day!

Hemma idag, fjärde gången på ett halvår jag fått urinvägsinfektion. Kan de ha något sammanhang? Borde ringa vårdcentralen o be dem kolla upp va de beror på. Känns ju inte normalt iaf. Känner mig febrig och blir lite illamående av penicillinet, huvva. Jag som ville träna idag, och käka middag och mysa med L eftersom det är alla hjärtans dag. Har tagit mig friheten att diska upp här hemma. Nånting måste man ju göra, blir galen av att bara ligga still. De tog kål på mig så jag gick förbi handlarn när jag var ute med rambo nyss o köpte en chokladboll, var så sötsugen! Men som vanligt efter att man tryckt i sig massa onyttigheter så fick jag dåligt samvete och började tänka på alla kilon jag lagt på mig de senaste åren. Nu får de vara skärpning med det! Måste se till att endast ha nyttig mat hemma. Har varit lite dåligt med det på slutet, har varit mycket jobb och mycket med lägenheten som ska göras så har inte haft orken att varken träna eller äta nyttigt. Känner jag mig pigg imorgon kanske man iaf pallrar sig till gymmet och promenerar lite i backe. Vore bra att bränna lite kalorier. Nå jag får se hur jag känner mig. Nu slänger jag mig i soffan igen. Förresten, en liten roligt grej eventuellt på g, en hemlis än så länge :) herrå!

Kommentarer
Joo

De sägs att mycke sex= lätt att få urinvägsinfektion :)

2011-02-14 @ 17:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0