< Till bloggens startsida

Travel

Ja då kanske man hinner åka iväg en sväng innan husbygget sätter fart ändå. En weekend till Oslo och hälsa på Sofie och så en vecka i fjällen eventuellt :) Vore ju toppen om man hann med båda, men frågan är om jag har tid/råd osv. Weekend i Oslo är redan bestämt, nu ska jag bara kolla med jobbet så jag får ledigt fredagen och sen bokar jag biljetterna, Sofie here i come, blir 8-10e april isf =) Ska bli kul, behöver komma bort från allt kaos här hemma ett tag. Om tre veckor flyttar vi, eller ja då ska vi vara ute ur lägenheten. Sen kommer vi alltså bo i en etta på 25 kvadrat tills vi flyttar in i huset, hur då det ska gå. I veckan har jag 3 kvällar = 3 dagar med sovmorgon. Har redan hunnit vara ut en långit med Rambo på morgonen, får se om jag hinner en till eller om det blir en kortare sväng.  Har hunnit diska upp här hemma massa och dona på lite. Kan som inte packa ner något mer just nu för vi har bara kvar grejer som vi faktiskt måste använda oss av nu.

Nu ska jag göra mig iordning och titta lite inredning på nätet. Skriver mer sen.

Kommentarer
sofie

wieee :) om ja räkna rätt ska de vara min ledig helg så!:) ja ska ev till åre 3-7 april men är juh då tillbaka presis då du ska komma :) så då är de juh perfekt :) jag får bara ta ledigt annars. kan hända ja ser till att ja är ledig hela veckan där ifall ja endå ska till åre också så. :).. så kul nu att hänga med hur de går! du får uppdatera oftare honey ;)..PUSS

2011-02-08 @ 19:18:44
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0