< Till bloggens startsida

The new apartment

Så på "lunchen" eller middagen blir det väl egentligen, var vi och kollade på lägenheten på Josefinevägen. Mini mini säger jag bara. Väldigt liten men ändå helt okej. Lite annorlunda färger och strukturtapeter men får vi bara dit våra möbler och inredning så kan det nog ändå bli riktigt mysigt, det blir vad man gör det till! Så nu sitter jag på jobbet och har varit jätteslö idag, har kvar en halvtimma och känns som att jag ändå inte kommer göra så mycket mer. Inga köer, ingen som ringer och jag är allmänt slö idag, det får man vara, 1 dag i månaden, aknske 2, bara man gjort det man ska vilket jag ju faktiskt hunnit med idag ändå ;) Blir hem och göra sig nåt kvällsfika, en go macka och en kopp te kanske. Imorgon upp innan tuppen och skjutsa Linus för han ska och göra nån service på skotern. Tokern har redan börjat prata om att skaffa sig en ny skoter till nästa viner, eller byta in den han köpt nu till en lössnömaskin :P Han är allt bra gullig den där :) Har suttit och ritat lite på hur man kan möblera lägenheten, finns ju lite olika alternativ, om bara soffan våran vore lite mindre. Någon som har en liten soffa och tillfälligt vill byta mot en STOR? Hör av er till mig! Nu ska jag göra ett sista ryck ändå. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0