< Till bloggens startsida

Me want!

Detta soffbord SKA jag ha :) Skulle passa så bra med vår mörka soffa, en mörk matta och en fåtölj i någon mörk färg.


Kanske en sådan fotpall? hade man kunnat ha i vardagsrummet, vore ju assnyggt! De har mycket fina möbler på EM-möbler. Hade velat handla där redan nu :) Sängen här nedan var fin. Skulle passa bra till valnötsgolvet (tror vi ska ha valnöt, inte för mörkt, inte för ljust) och blir garanterat en varmare känsla i sovrummet. Bruna, gräddiga varma färger. Eventuellt lite svarta detaljer på väggar och garderob, vet precis hur jag vill ha det!

Åh jag vill börja inreda nu nu nu nu nuu! Om två veckor bor vi på Josefinevägen, då har vi lämnat vår fina lägenhet på Barrgatan. Kommer sakna den, det är ju våran lägenhet, vi som fixat till den. Känns så tråkigt att flytta ut. Men snart får vi ju vårat hus, så jag antar att det är värt väntan. Sitter på jobbet nu och har bara 45 minuter kvar tills jag slutar. Då ska vi och gymma, blir kondition 45 minuter. Behöver bränna kalorier! Någon som har ett bra tips? Har hört att vissa kryddor och kaffe innan morgonpromenaden ökar fettförbränningen. Men det är små grejer som jag inte tror man märker av så värst mycket. Någon som har nån bra kur? Hållit mig från onyttigheter i hela två dagar nu! Haha det är länge för att vara mig faktiskt. Imorgon kväll ska vi ju som sagt på after work på Olivers och då lär de bli massa onyttigheter och vin mmm gott. Kanske ska skippa efterrätten ändå? Bara köra på huvudrätt, man blir ju nog mätt av den. Får se, finns så mycket gott att välja bland. Och som sagt det är ett undantag imorgon eftersom vi faktiskt blir bjudna. Nå kanske ska ta några samtal till inte bara sitta här. Hade mycket att skriva, fingrarna glöder. Kan hända jag inte skriver nu på ett tag för det är mycket som ska ordnas med och göras i helgen. Får väl säga trevlig helg då! :)

Ops, hittade just en änny snyggare säng:

Kommentarer
sofie

snygga! det är som du i dessa möbler:D

citron i ljummet vann ska vara bra för sätta i gång förbrännning. Sen grönt te ska vara bra om man dricker de regelbundet. vad jag har hört..men som du säger. allt är så små saker så ja tror man verkligen må överdriva med allt för de ska visas nån effekt..men men :)..

2011-02-20 @ 17:24:20
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0