< Till bloggens startsida

Good morning!

God morgon! Sitter här vid datorn med en go kopp kaffe. Har som sagt varit och skjutsat Linus till Kalix Maskiner och hade faktiskt tänkt lägga mig igen när jag kom hem men det känns lite onödigt när jag ändå har piggnat till. Nu kan jag se lite tv, ta de lugnt, gå långprommis med Rambo i det klara soliga vädret :) Det är dock lite kallt 14-, men inte dör jag av det, bara att klä på sig ju! Sitter och kollar lite vinterjackor på nätet. Behöver  köpa mig nån kortare slalom/skoter/vara ute-jacka. har bara min röda Everest, lite klumpig när man ska vara ute och stojja. Någon som har något bra tips? Har hittat en Canada Goose men den är dyyyr! enda jag hittat som jag gillar än så länge, Vad tycker ni?



Gillar den som tusan, måste bara hitta en här i Luleå så jag kan prova om den sitter bra oxå. Sen lär jag beställa från nätet, sparar ju tusenlappar på att göra de! Vad ska jag nu hitta på?

Kommentarer
sofie

min vän här i oslo har en sån fast svart! den är jätte fin jackan! verkar sitta så bra också! vill å ha !:D

2011-02-09 @ 19:46:18
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0