< Till bloggens startsida

Full rulle...

Nu är det full fart igen. Jobb, jobb och ännu mera jobb. Jobbar tom extra för att få ihop så mycket som möjligt så jag kan lägga undan. Linus kör massor med sin nya skoter iaf, han är som en liten unge med sin nya leksak ;) Det är bara roligt. Massor händer med lägenhet och hus nu. Vi har fått tag på en lägenhet på varvet en etta på 25 kvadrat som vi ska bo i tills vi kan flytta in i huset. Nära jobbet så vi hinner ut med hunden på lunchen och billig hyra med tanke på att vi nästan bara kommer sova där from maj tills vi kan flytta in. Så det känns bra, sen har vi svärmor som granne så det kommer nog bli jättebra det här! Känns då toppen. Har kontaktat en massa entreprenörer och det känns mycket lovande med vissa. Nu väntar vi bara på lite offerter så vi sedan kan bestämma oss på vem som ska få resa vårt drömhus. Jag har räknat att alla de möbler som jag måste köpa till huset innen det ens går att flytta in kommer kosta 25.000, saftigt men oj vilkla snygga möbler vi kommer få. Sängen är gudomlig, så snygg, ni ska få se sen. Undra om man måste köpa den redan nu så den inte tar slut? I såna fall gör jag det. Iaf ramen, madrass kan man ju alltid hitta senare. Får väl bara ställa sängen på vinden som med alla andra möbler haha. Vill även köpa ett vardagsrumsbord nuuu. Men den kanske man kan vänta med, lär ju hinna ändra mig om hur jag vill ha det innan det är dags att börja. Fast har hört att man ska bestämma sig i tid, för det är lättare att ändra sig än att itne ha några ideér alls! Gud vad jag längtar!

Är jättemycket i huvudet på mig nu, allt med hus, lägenhet, saker som ska fixas hit o dit, bygglof, byggfelsförsäkran, el, vvs, entreprenörer, anmälningar, tv, telefoni hela köret. På ett sätt känns det skönt att det är ett tag kvar så man kan ta de lite lugnt emellanåt.

Imorgon blir jag hemma själv efter jobbet. Då tänker jag faktiskt mysa ner mig helt själv med Rambo i soffan och titta på nån romastisk film eller nåt, bara njuta av att det är helg! Längesen jag gjrode det känns det som. Ska ta och boka in en helkroppsmassage hos Ann-Helen också som jag fick i julklapp, då kopplar man verkligen av.

Igårkväll var vi och tränade. Blev att traska i uppförsbacke och bränna lite kalorier och sen köra mage. Har redan träningsvärk i magen! och i morse vart de långprommis med pluppen, det var skönt, då piggnade jag till. Snart får jag gå hem från jobbet iaf, har matat samtal så kände att jag kunde skriva ett litet inlägg mellan samtalen här just innan jag slutar. Men bäst jag tar några till nu ;)

Snart heeelg!!!

Kommentarer
Frida

Du kan vara dummer :) som sagt det är mycket, jag vet ju inte ens vad jag sagt till vem! puss på dig gumman!

2011-02-04 @ 00:35:07
URL: http://fridanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0