< Till bloggens startsida

Beslutsångest?

Jag tror det är tänkt att vi ska veta ungefär hur vi vill ha allt nu när vi kommer ner till Borlänge. Har vetat precis hur jag vill ha de i köket och ändå sitter jag här, kvällen innan allt ska bestämmas och funderar på om jag verkligen vill ha de så. Finns ju så mycket snyggt! Fast ifall man blir less är de väl bara att byta senare. Behöver ju inte ha de så resten av livet iaf :P Har sökt ATK ikväll från 18:30. Vore skönt att få de så man hinner ta de lugnt en timma innan vi drar iväg. Men är väl inte hela världen om jag inte får de, men vore såå skönt. Kan inte riktigt koncentrera mig här ändå... Svart kök är för övrigt jävligt snyggt. Kanske allt blir svart? Blir då att bjuda Linus på hotellfrukost imorgon bitti. Han tyckte vi kunde köpa nåt på Statoil typ men nähädu de tänker jag då inte göra!

Har för övrigt också ombokat min resa till Oslo. Åker ner till Kittefjäll söndag den 3:e april och är där sen flyger jag från Vilhelmina via Arlanda till Oslo istället. Kommer fram exakt samma tid :) Blir med Linus och massa av hans arbetskamrater så de ska bli skoj. Vi brudar får grilla korv medans gubbarna kör skoter, ja Linus jag kallade dig för gubbe hehe. Du är som en gubbe du, gubben min :)

Nå nu har jag rast, hörs när jag kommer hem! Eller kanske efter helgen, eller efter flytten, kanske nästa vecka då, tisdag eller onsdag. Kaske tidigare om jag hinner, äh får se när de blir helt enkelt... Byebye!

Kommentarer
Sofie

åh så snygga möbler! allt! haha:D.. Så kul att de nu bokat!! wiiehoo! å ja ska nog till Åre samma dagar du är i fjellern också! kult juh!:D..gud så spännande med ert hus! de är juh inte alls länge kvar tills de startar!!:D ´Pusss!!

2011-02-24 @ 18:46:14
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0