< Till bloggens startsida

Oslo

Då var man hemma i kylan igen. Nä inte är det jättekallt faktiskt, igår var det tom soligt och väldigt skönt :) Men betydligt kallare här än i Oslo. Vi hade väl runt en 15 grader och sol hela helgen, så härligt! Hann med rätt mycket på de tre dagarna. Lite shopping, lekte turist och kollade in slottet och Aker Brygge, verkligen jättemysig plats i Oslo, som i utlandet, alltså typ medelhavet. Massa go mat och goa drinkar och nån tur på krogen och ett ölbryggeri. Och de bästa av allt var ju att jag fick göra allt de här med underbara Sofie! Oj justja glömde tatueringen ;) Det kommer massa bilder här nedanför. Jag hade som sagt en superhelg! Synd att den tog slut så fort bara...

Imorgon blir det massage hos Ann-Helen och därefter tvätta massa här hemma. Kanske åker förbi Burströmskan och hälsar på. Får ju passa på medan Milan är här också. Fredag fyller mammsen år men blir kalas först på söndag. Msåte köpa en liten present till henne, tror jag vet vad jag ska köpa :)

Nå här kommer bilderna, nu ska jag göra frunch. Herå!

          

Kommentarer
sofie

det var en underbar helg gummman! tusen tack för att du kom!:D och tatttonas våra blev as snygga :D

2011-04-14 @ 12:29:20
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0