< Till bloggens startsida

Panik...

Har lite panik just nu över hur jag ska göra med jobb och skola. Har ju mina två extrajobb men vet aldrig riktigt hur mycket jag kommer få jobba. Taxi blir det nog lite mindre av nu efter årsskiftet så hoppas på att få jobba mycket på hotellet. Sen har jag anmält mig till två kurser på distans som börjar nu på måndag, känner mig inte ett dugg motiverad men kanske ändå borde läsa dem så jag gör nånting vettigt av tiden. Samtidigt kan det vara helt onödigt att läsa dem för egentligen behöver jag ju typ inte de, äh de är svårt de här. Måste verkligen bestämma mig snart...

Rambo och jag har varit ut på långpromenad idag, eller ja inte för mig men för honom var de då en långpromenad. Han älskar att vara ute då det är såhär varmt! Han gnäller och krafsar på dörren även om han inte är kiss- eller bajsnödig, bara för att han vill ut o busa o leka. Han har börjar lyssna ganska bra på stanna så man kan ha honom lös om han inte är allt för mycket uppe i varv. Snart ska vi gå iväg och möte husse som slutar jobbet på en 25 minuter, övarraska honom på vägen :) Hoppas han inte hinner läsa min blogg innan han går hem bara. Vägde Rambo precis, 4,7kg han börjar bli en riktig tjockis :P Jag med för den delen, haha. Tur man har börjat gå lite längre promenader med knotten, kanske man kommer sig lite mer i form snart. Ska köra igång med träningen oxå men det är ett senare bekymmer.

Nä nu blir de att gå och borsta tänderna och sen knalla iväg. Hade!

Kommentarer
sofie

vad är det för kurser? :) mysigt med rambo!! vill å ha en vovve! :)

2010-01-13 @ 13:23:36
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0