< Till bloggens startsida

Härliga dagar!

Ibland undrar man varför man bor här uppe i norr, men de senaste dagarna är nog ändå varför man stannar kvar här. Finns inget som gårupp emot en solig och härlig vinterdag, då man kan vara ute och ha de härligt, grilla korv, sitta och surra, njuta av att solen värmer en i ansiktet, åka skoter och mycket mycket mer :) Rambo älskar det oxå. I helgen har vi varit mycket ute i Rutvik och åkt skoter och grillat korv. Det har blivit många långpromenader med Rambo i detta härliga väder. Idag var det däremot lite kallare men solen skiner ju iaf. Ha fotat massa bilder under helgen och de senaste dagarna. Så ta en titt här nedanför och säg mig hur underbart är det inte? :)

        

Kommentarer
sofie

underbart underbart!! och sjukt fina söta rambo =)

2010-02-17 @ 11:18:51
URL: http://oneofme.blogg.se/
therese

Hej gumman :) Njae, det är inte så värst bra men det blir nog bättre med tiden :) Jag är sjukskriven nu så har tid nästan när som helst, förutom fredag lördag söndag denna vecka då jag har möte på skolan på fredag och sen helgen är oliver hos sin pappa så då tänkte jag väl försöka åka bort ett slag :) Men imorn och nästa vecka är vi ledig hela dagarna, säg bara till när det passar så får Oliver vara ledig från dagis :) Kram

2010-02-17 @ 13:29:56
URL: http://luckyshe.blogg.se/
Danne

Haha, du får akta så du inte tappar bort Rambon i snön! :) Jag håller med om norrland, känns som att man kommer att sakna vita vintrar och ljusa sommarnätter. Tur man kan dra hem under semestern iaf.

2010-02-17 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0