< Till bloggens startsida

En helg för mig...

Ja så var det fredag igen. De flesta vaknar nog på fredagsmorgnarna och tänker "vad skönt med helg". För det mesta är det inte så för mig eftersom att jag typ jobbar alla helger. Inget ont menat med det, jag trivs jättebra på mina jobb, men i längden blir det lite segt att mest jobba helger då alla andra är lediga. Men man ska vara glad att man har ett jobb och jag är verkligen jätteglad över mina.

Linus gick in till stan för nån timma sen och skulle klippa sig och käka lunch med nån kompis. Själv stekte jag mig en omelett med kalkon, paprika, champinjoner och purjolök, kändes hyfsat nyttigt till frukost/lunch. Ikväll jobbar jag ju som sagt, 17-23. Hade visst bokats på lite ikväll så vi får säkert mycket att göra. Jaha, nu vill Rambo ut igen, var ute för 10 minuter sedan. Kanske börjar gå mot stan och möta upp Linus. Bara han inte får skjuts hem eller nåt. Resten av dagen blir bara att slappa och se lite The Vampire Diaries, en serie som jag och L började se igår kväll och den verkar faktiskt riktigt bra, vi fastnade då för den direkt! Nä nu måste jag springa ut me vovven. Trevlig helg ♥

Kommentarer
s

jag vet exakt hur det käns om sina helger :) jag ska igentligen ha fri hela helgen nu men tog på mig attjobba söndag iaf. och jag jobbar juh minst varranan helg iaf. men man får göra det bästa av det och njuta när man har sina ndagar fri :)..

idag skippa ja träningen igen..aaah.. tar det i morgon var så skönt att sova ut.. snart ska ja ner på stan sen fixa håret hos en på jobbet :)



ha en bra fredag gumman! :) pusss!

2010-02-19 @ 14:19:00
URL: http://oneofme.blogg.se/
s

oh juste. vampire är skit bra.och spännande :D ser på den ja me :)

2010-02-20 @ 17:58:37
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0