< Till bloggens startsida

Lilljulen igår...

Igår var vi som sagt hos Carina och Ingemar och firade lilla julafton. Började med glögg och paketöppning, fick massa fina grejor jag och Linus. Hoppas de andra vart nöjda med våra klappar. Sen åt vi löjroms-toast, gud så gott! Finns nog inget som slår det alltså. Varmrätten bestod av oxfilé med rödvinssås och ungsstekt potatis, tror inte jag ätit så god mat på flera år, de var en riktig höjdare! Glass och bär till efterrätt och jag kan ju säga att man behövde då inte oroa sig för att gå hem hungrig därifrån. Usch vad mätt jag vart! Kom väl hem strax efter två inatt. Upp och tvätta på förmiddagen och nu ska jag snart iväg till Burströmskan och hälsa på Londonborna en snabbis innan jag börjar jobba kl 16. Då blir de jobb till halv ett, sen sova och imorgon bär de av mot Stockholm för att hämta lillen, Douglas The Hard Rocker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0