< Till bloggens startsida

Lilla julafton imorn :)

Imorgon firas det lilla julafton hos Carina och Ingemar. Ska bli mysigt, kanske man får lite julkänsla också. Försöker med lite julemusik nu mariah carey - all i want for christmas är ju bara för bra. Inatt jobbar jag (taxi) sen blir de julefirande hela dagen imorn och söndag tror jag att jag ska jobba och så kommer kusin Milan, moster Jessica och Nick från London! Kul de ska bli att träffa dem igen :) Måndag har jag fått ledigt från restaurangen för att hinna med planet som går 21:50 och på tisdag kommer vi hem igen och gissa om vi längtar! Blir en riktig snabbvisit i Stockholm, hinner träffa syster en sväng och ha lite julmys i alla fall :)

Så i helgen blir det fullt upp. Får se när jag hiinner skriva nåt mer, om inte annat måste jag ju lägga upp lite bilder på tisdag ;) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0