< Till bloggens startsida

Julen är över...

Både lite skönt men ändå tråkigt på något sätt. Tycker julen är en sån härlig tid på året, man träffar en massa nära och kära och umgås, har trevligt, äter god mat, öppnar lite klappar och alla är glada :) Nu är det snart 2010 och jag tycker att tiden bara rusar iväg. Julen 2009 kommer jag alltid att minnas som julen då vi hämtade vår lille älskling Rambo :) Han är så duktig coh lär sig snabbt, kan både sitt och kom och lyssnar på sitt namn, kanske inte varje gång men till större delen. Idag ställde han sig tom vid dörren och gnällde lite för han ville gå ut och kissa, duktig Rambo! Imorn ska vi gå coh införskaffa oss en våg så vi kan väga honom och se så han väser ordentligt, hehe nä men vi fick en "Mitt första år-bok" av Carina och Ingemar i julklapp och där finns en sån där längd- och vikt-skala som man fyller i. Det finns plats för en massa foton i albumet, veterinärbesök, släktträd, tassavtryck och en massa annt roligt som ju kan vara kul att fylla i och titta på senare då han vuxit upp.

Idag har jag sovit till 12:15. Jobbade inatt till 04:40 så var lite seg på förmiddagen. Ikväll ska vi åka ut till Rutvik och äta middag. Då ska Rambo få springa lös i snön, de älskar han! Nu tror jag att jag ska ta mig en lång och varm dusch, Rambo sover och Linus ligger i soffan och tittar på nå rymdprogram så de passar ju bra att göra de nu. Ha de bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0