< Till bloggens startsida

Julbords-koma...

Är jag i just nu. Snart kommer mamma och hämtar mig, då blir det att slöa och vila ut sig på burströmskan innan jag sätter mig i taxin kl 23. Hoppas de blir mycket att göra inatt så tiden går fort, men de lär de bli. Julbordet var jättegott, tyvärr äter man ju alltid lite för mycket så känner mig nästan illamående nu. Imorn måste jag få hit mamma så hon kan hjälpa mig att grava lax. Inte för att jag tror att de är så svårt men ändå bättre att ha med nån som kan de första gången man gör de. Linus ska ut med grabbarna ikväll så vi lär båda vara lite trötta imorgon bitti. Tur att vi är lediga då och lill-julen börjar inte förrän 15:00 = rejäl sovmorgon :)

Nu måste jag rusa. Ha en bra kväll!

Kommentarer
therese

Heej :)

Det är bara bra, jag jobbar och står i :)

Hur är det själv ?

Tycker vi MÅSTE ta en fika här framöver :)

Kraaam :)

2009-12-18 @ 23:52:45
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0