< Till bloggens startsida

Busigaste killen!

Idag har Rambo varit riktigt på g. Tror det kan bero på att han typ sov hela eftermiddagen och kvällen igår. Fick tom säga till på skarpen då han började fräsa, skälla och hugga mot lille Svenne (grannhunden, en papillion-chihuahua-blandhund) nyss då vi var ut. Så får man inte bete sig. Tror att han bara var väldigt busig och uppe i varv men man ska inte hugga sådär efter andra hundar. Får hoppas de bara var en engångsföreteelse för annars är han ju hur snäll som helst mot andra hundar. Och som sagt så är jag hemma hela dagarna med Rambo så ifall det är någon som har vägarna förbi eller lite att göra så är det bara att titta in :)

Linus jobbar till 20:00 idag. Har haft lite besök av farmor Carina (valpfarmor, kan man säga så?) och senare kommer förhoppningsvis mamma och Stig förbi och håller osslite sällskap. Tror Rambo är lite less på mig för att jag inte orkar busa med honom stup i kvarten. Han gillar då att busa med Milan, de har som samma energinivå om man säger så. Måste till djuraffären och införskaffa lite fler och nya leksaker så han inte lessnar på dem han har. Nu ligger han helt utslagen vid balkongdörren.

Här är hemsidan till Snösnos kennel som Rambo kommer ifrån: http://hem.bredband.net/snosnos/index.htm Där kan man läsa lite om rasen, se lite bilder mm ifall att det är någon som är intresserad :)

Undra om jag ska lägga mig i soffan och sova en stund, gäller att passa på medan han sover lillen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0